APA:
کپیعباسی، عباس، و محمدیان، مقدسه. (1386). رابطه بین نگرش مصرف کنندگان به وب سایتها و اثربخشی تبلیغات اینترنتی. علوم مدیریت ایران، 2(7)، 99-119. SID. https://sid.ir/paper/130390/fa
Vancouver:
کپیعباسی عباس، محمدیان مقدسه. رابطه بین نگرش مصرف کنندگان به وب سایتها و اثربخشی تبلیغات اینترنتی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1386؛2(7):99-119. Available from: https://sid.ir/paper/130390/fa
IEEE:
کپیعباس عباسی، و مقدسه محمدیان، “رابطه بین نگرش مصرف کنندگان به وب سایتها و اثربخشی تبلیغات اینترنتی،” علوم مدیریت ایران، vol. 2، no. 7، pp. 99–119، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130390/fa