مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

913
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

868
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیش ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه

صفحات

 صفحه شروع 695 | صفحه پایان 712

چکیده

 کارآفرینان در بسیاری از تصمیمات خود در برابر سوگیری های تصمیم گیری, از جمله اعتماد به نفس بیش از اندازه آسیب پذیرند. اعتماد به نفس بیش از اندازه پیامدهای مهمی در تصمیمات مختلف کارآفرینان دارد. همچنین, رفتار بازاریابی کارآفرینانه یکی از مهم ترین ویژگی های کارآفرینان به ویژه در کسب وکارهای کوچک است. این پژوهش با هدف واکاوی اعتماد به نفس بیش از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه انجام شد. براساس یافته های این پژوهش که بر حسب هدف کاربردی بوده و برحسب گردآوری اطلاعات کیفی-داده بنیاد نظام مند که داده های آن از مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 18 کارآفرین نوپای دانش بنیان فناوری نانو و زیست فناوری واقع در استان تهران گردآوری و تحلیل شد. منابع بنگاه, اهداف بنگاه, تلاطم محیطی, ناملایمات محیطی, خوش بینی و خودباوری به عنوان مهم ترین عوامل شکل دهنده ی اعتماد به نفس بیش از اندازه, تصمیمات مربوط به بازار و تصمیمات مربوط به محصول به عنوان مهم ترین راهبردهای ناشی از اثرات آن و درنهایت سود و زیان به عنوان مهم ترین پیامدهای اعتماد به نفس بیش از اندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه شناسایی شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوری، پوریا، ایمانی پور، نرگس، طالبی، کامبیز، و زالی، محمدرضا. (1396). واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیش ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه. توسعه کارآفرینی، 10(4 )، 695-712. SID. https://sid.ir/paper/131259/fa

    Vancouver: کپی

    نوری پوریا، ایمانی پور نرگس، طالبی کامبیز، زالی محمدرضا. واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیش ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه. توسعه کارآفرینی[Internet]. 1396؛10(4 ):695-712. Available from: https://sid.ir/paper/131259/fa

    IEEE: کپی

    پوریا نوری، نرگس ایمانی پور، کامبیز طالبی، و محمدرضا زالی، “واکاوی سوگیری اعتماد به نفس بیش ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه،” توسعه کارآفرینی، vol. 10، no. 4 ، pp. 695–712، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131259/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button