APA:
کپیصنوبر، ناصر، سروری، رحیم، و جبارزاده، یونس. (1397). بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین المللی. توسعه کارآفرینی، 11(3 )، 461-479. SID. https://sid.ir/paper/131322/fa
Vancouver:
کپیصنوبر ناصر، سروری رحیم، جبارزاده یونس. بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین المللی. توسعه کارآفرینی[Internet]. 1397؛11(3 ):461-479. Available from: https://sid.ir/paper/131322/fa
IEEE:
کپیناصر صنوبر، رحیم سروری، و یونس جبارزاده، “بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین المللی،” توسعه کارآفرینی، vol. 11، no. 3 ، pp. 461–479، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/131322/fa