مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,386
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

803
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 54

چکیده

 تئوری رهبری خدمت گزار, به عنوان یک الگوی ارزشمند رهبری و مدیریت در قرن حاضر به شمار می رود. برخورداری مدیران از ویژگی ها و خصایص خدمت گزاری می تواند به اعتماد سازمانی, رضایت و خشنودگی شغلی, رفتارهای شهروندی سازمانی, عملکرد, توانمند سازی, تعهد و وفاداری سازمانی و ایجاد نشاط در محیط کار منجر شود.در این مقاله سعی شده است با توجه به ادبیات تحقیق و ویژگی های ارایه شده توسط نویسندگان مختلف بر اساس نمونه ای شامل مدیران و کارکنان در سازمان های دولتی, ویژگی ها و مولفه های خدمت گزاری در مدیران بر مبنای تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار مورد سنجش و بررسی قرار گیرد. نتایج تحقیق نشان دهنده پایین بودن میانگین نمره ابزار اندازه گیری ویژگی های خدمت گزاری در مدیران و هم چنین وجود اختلاف میان ادراک مدیران و کارکنان در ویژگی های خدمت گزاری می باشد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حضرتی، محمود، و محمدی، فرشته. (1389). سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار). توسعه انسانی پلیس، 7(29)، 35-54. SID. https://sid.ir/paper/132896/fa

    Vancouver: کپی

    حضرتی محمود، محمدی فرشته. سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار). توسعه انسانی پلیس[Internet]. 1389؛7(29):35-54. Available from: https://sid.ir/paper/132896/fa

    IEEE: کپی

    محمود حضرتی، و فرشته محمدی، “سنجش مولفه های خدمت گزاری در مدیران سازمان های دولتی (مبتنی بر تئوری ارزشمند رهبری خدمت گزار)،” توسعه انسانی پلیس، vol. 7، no. 29، pp. 35–54، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/132896/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button