APA:
کپیمرادی، علیرضا، هاشمی نصرت آباد، تورج، فرزاد، ولی اله، کرامتی، هادی، بیرامی، منصور، و کاووسیان، جواد. (1387). مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی رفتار توجهی, خود تنظیمی رفتار انگیزشی, خود تعلیمی کلامی بر عملکرد ریاضی و خود کارآمدی تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی. پژوهش در سلامت روانشناختی، 2(1)، 5-15. SID. https://sid.ir/paper/133990/fa
Vancouver:
کپیمرادی علیرضا، هاشمی نصرت آباد تورج، فرزاد ولی اله، کرامتی هادی، بیرامی منصور، کاووسیان جواد. مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی رفتار توجهی, خود تنظیمی رفتار انگیزشی, خود تعلیمی کلامی بر عملکرد ریاضی و خود کارآمدی تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی. پژوهش در سلامت روانشناختی[Internet]. 1387؛2(1):5-15. Available from: https://sid.ir/paper/133990/fa
IEEE:
کپیعلیرضا مرادی، تورج هاشمی نصرت آباد، ولی اله فرزاد، هادی کرامتی، منصور بیرامی، و جواد کاووسیان، “مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی رفتار توجهی, خود تنظیمی رفتار انگیزشی, خود تعلیمی کلامی بر عملکرد ریاضی و خود کارآمدی تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی،” پژوهش در سلامت روانشناختی، vol. 2، no. 1، pp. 5–15، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/133990/fa