APA:
کپییوسفی رامندی، رسول. (1397). الگوی رفتار رأی دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی. دانش سیاسی، 14(2 (پیاپی 28) )، 63-95. SID. https://sid.ir/paper/134628/fa
Vancouver:
کپییوسفی رامندی رسول. الگوی رفتار رأی دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی. دانش سیاسی[Internet]. 1397؛14(2 (پیاپی 28) ):63-95. Available from: https://sid.ir/paper/134628/fa
IEEE:
کپیرسول یوسفی رامندی، “الگوی رفتار رأی دهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی،” دانش سیاسی، vol. 14، no. 2 (پیاپی 28) ، pp. 63–95، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/134628/fa