مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

119
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

37
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل مدیریت راهبردی رسانه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 181 | صفحه پایان 209

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش, طراحی مدل اجرایی مدیریت راهبردی رسانه ای قوه قضاییه با رویکرد ارتقای سرمایه اجتماعی در رسانه-های اجتماعی است. روش انجام پژوهش, کیفی - کمی که فاز کیفی با تکنیک دلفی و ابزار مصاحبه, جامعه آماری مطابق نظر "برخوف" شامل 11 نفر خبره, انتخاب و از تکنیک تحلیل محتوا برای تجزیه و تحلیل متن مصاحبه ها در خصوص ابعاد و مولفه ها استفاده شد. مصاحبه ها نیمه ساختاریافته بصورت مضامین و مولفه های پایه سرمایه اجتماعی در ابعاد شناختی, ساختاری و ارتباطی و مدیریت راهبردی رسانه در ابعاد تحلیل محیطی, تدوین و تعیین راهبردها, تخصیص منابع, اجرا و کنترل راهبردی و برای تعیین وضعیت موجود ابعاد از آزمون تی تک نمونه استفاده شده است. با تحلیل محتوای مصاحبه ها 7 بُعد و 27 مؤلفه احصاء و مدل مدیریت راهبردی رسانه قوه قضاییه طراحی شد. پرسش نامه محقق ساخته برای تحلیل وضعیت موجود و تعیین ابعاد مدل اجرا, روایی آن با اعتبارمحتوا تحلیل عاملی تأیید و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ تأیید گردید و در مرحله کمی مورد برازش خبرگان دانشگاهی قرار گرفت. نتایج نشان داد که مدیریت راهبردی رسانه در رسانه های اجتماعی منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی قوه قضاییه می شود. جهت بررسی وجود رابطه معنادار بین متغیرها, قبل از استفاده از آزمون های پارامتری از آزمون کولموگروف اسمیرنف, جهت بررسی نرمال بودن هر یک از متغیرهای تحت بررسی استفاده شد. طی تحلیل محتوا, کدگذاری و ماتریس خروجی نشان داد که قوه قضاییه از نظر مدیریت راهبردی رسانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نمی باشد و برای اجرای راهبردهای سازمانی داشتن مدل دانشی و نقشه راه بسیار ضروری است.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button