APA:
کپیالبرزی، محبوبه، خوشبخت، فریبا، و دورودی، رقیه. (1398). رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف در دانش آموزان مقطع ابتدایی. تحقیقات فرهنگی ایران، 12(1 (پیاپی 45) )، 109-129. SID. https://sid.ir/paper/136894/fa
Vancouver:
کپیالبرزی محبوبه، خوشبخت فریبا، دورودی رقیه. رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف در دانش آموزان مقطع ابتدایی. تحقیقات فرهنگی ایران[Internet]. 1398؛12(1 (پیاپی 45) ):109-129. Available from: https://sid.ir/paper/136894/fa
IEEE:
کپیمحبوبه البرزی، فریبا خوشبخت، و رقیه دورودی، “رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه گری جهت گیری هدف در دانش آموزان مقطع ابتدایی،” تحقیقات فرهنگی ایران، vol. 12، no. 1 (پیاپی 45) ، pp. 109–129، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/136894/fa