APA:
کپیعلیپورکتیگری، شیوا، حیدری، حسن، نریمانی، محمد، و داوودی، حسین. (1399). مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی، 14(48 )، 23-39. SID. https://sid.ir/paper/137489/fa
Vancouver:
کپیعلیپورکتیگری شیوا، حیدری حسن، نریمانی محمد، داوودی حسین. مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1399؛14(48 ):23-39. Available from: https://sid.ir/paper/137489/fa
IEEE:
کپیشیوا علیپورکتیگری، حسن حیدری، محمد نریمانی، و حسین داوودی، “مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی بر اشتیاق تحصیلی, خودکارآمدی تحصیلی و خودتنظیمی در دانش آموزان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 14، no. 48 ، pp. 23–39، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137489/fa