APA:
کپیمیرزاخانی، پرویز، رضایی، علی محمد، امین بیدختی، علی اکبر، نجفی، محمود، و رحیمیان بوگر، اسحاق. (1396). اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان های مثبت, روابط, احساس معنی, پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان. پژوهش در نظام های آموزشی، 11(36 )، 209-230. SID. https://sid.ir/paper/137508/fa
Vancouver:
کپیمیرزاخانی پرویز، رضایی علی محمد، امین بیدختی علی اکبر، نجفی محمود، رحیمیان بوگر اسحاق. اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان های مثبت, روابط, احساس معنی, پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1396؛11(36 ):209-230. Available from: https://sid.ir/paper/137508/fa
IEEE:
کپیپرویز میرزاخانی، علی محمد رضایی، علی اکبر امین بیدختی، محمود نجفی، و اسحاق رحیمیان بوگر، “اثربخشی آموزشی شکوفایی بر هیجان های مثبت, روابط, احساس معنی, پیشرفت و مجذوبیت پژوهشگران جوان و نخبگان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 11، no. 36 ، pp. 209–230، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137508/fa