APA:
کپیزندی، طالب، و حسینی، سیدعدنان. (1397). اثربخشی تلفیق الگوی طراحی انگیزشی کلر با آموزش درس علوم تجربی بر هیجان های تحصیلی دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی، 12(43 )، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/137578/fa
Vancouver:
کپیزندی طالب، حسینی سیدعدنان. اثربخشی تلفیق الگوی طراحی انگیزشی کلر با آموزش درس علوم تجربی بر هیجان های تحصیلی دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1397؛12(43 ):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/137578/fa
IEEE:
کپیطالب زندی، و سیدعدنان حسینی، “اثربخشی تلفیق الگوی طراحی انگیزشی کلر با آموزش درس علوم تجربی بر هیجان های تحصیلی دانش آموزان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 12، no. 43 ، pp. 113–130، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137578/fa