APA:
کپیصیادپور، زهره، و صیادپور، مرجان. (1396). تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی، 11(39 )، 97-112. SID. https://sid.ir/paper/137589/fa
Vancouver:
کپیصیادپور زهره، صیادپور مرجان. تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1396؛11(39 ):97-112. Available from: https://sid.ir/paper/137589/fa
IEEE:
کپیزهره صیادپور، و مرجان صیادپور، “تأثیر یادگیری مشارکتی بر اضطراب و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 11، no. 39 ، pp. 97–112، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137589/fa