APA:
کپیبرنا، محمد، و فولادچنگ، محبوبه. (1397). پیامدهای انگیزشی رویکرد آموزشی پیوندگرایی در مقایسه با رویکرد آموزشی دستور-ترجمه در دانش آموزان دبیرستانی. پژوهش در نظام های آموزشی، 12(41 )، 133-149. SID. https://sid.ir/paper/137621/fa
Vancouver:
کپیبرنا محمد، فولادچنگ محبوبه. پیامدهای انگیزشی رویکرد آموزشی پیوندگرایی در مقایسه با رویکرد آموزشی دستور-ترجمه در دانش آموزان دبیرستانی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1397؛12(41 ):133-149. Available from: https://sid.ir/paper/137621/fa
IEEE:
کپیمحمد برنا، و محبوبه فولادچنگ، “پیامدهای انگیزشی رویکرد آموزشی پیوندگرایی در مقایسه با رویکرد آموزشی دستور-ترجمه در دانش آموزان دبیرستانی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 12، no. 41 ، pp. 133–149، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/137621/fa