مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,393
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,094
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 353 | صفحه پایان 372

چکیده

 شهرداری تهران در پایین ترین سطح خود به چندین محله تقسیم می شود. برای اینکه شهرداری تهران بتواند خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کند, باید مختصات محله سامان یافته را طراحی کند. هدف این پژوهش ارائه راهکاری برای طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در کلان شهر تهران با استفاده از سازوکار بنچ مارکینگ است. در پژوهش پیش رو, داده ها با اجرای مصاحبه هایی گردآوری شدند و به کمک روش دلفی و تحلیل محتوا به تجزیه وتحلیل داده های یادشده پرداخته شد. با بررسی یافته ها این نتایج به دست آمد: 1. برای طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران, می توان از سازوکار بنچ مارکینگ استفاده کرد, 2. در طراحی محله سامان یافته باید ضمن تمرکز بر وظایف, بر فرایندهای انجام کار نیز توجه شود, 3. باید به شرکت هایی که این صنعت را پوشش می دهند, یعنی به شهرداری ها, توجه کرد و سازوکاری با عنوان «خواهرخواندگی» را, به بویژه خواهرخواندگی با شهرداری های بزرگ دنیا, مانند نیویورک, لندن, توکیو و... را در دستور کار قرار داد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مشعلی، بهزاد. (1394). بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران). مدیریت دولتی، 7(2 )، 353-372. SID. https://sid.ir/paper/139834/fa

    Vancouver: کپی

    مشعلی بهزاد. بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران). مدیریت دولتی[Internet]. 1394؛7(2 ):353-372. Available from: https://sid.ir/paper/139834/fa

    IEEE: کپی

    بهزاد مشعلی، “بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران)،” مدیریت دولتی، vol. 7، no. 2 ، pp. 353–372، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139834/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button