APA:
کپیمشعلی، بهزاد. (1394). بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران). مدیریت دولتی، 7(2 )، 353-372. SID. https://sid.ir/paper/139834/fa
Vancouver:
کپیمشعلی بهزاد. بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران). مدیریت دولتی[Internet]. 1394؛7(2 ):353-372. Available from: https://sid.ir/paper/139834/fa
IEEE:
کپیبهزاد مشعلی، “بنچ مارکینگ و کاربردهای آن در سازمان (مطالعه موردی: طراحی و تدوین مختصات محله سامان یافته در شهر تهران)،” مدیریت دولتی، vol. 7، no. 2 ، pp. 353–372، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139834/fa