APA:
کپیسیدجوادین، سیدرضا، فیاضی، مرجان، و بلوچی، حسین. (1394). بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی گری تعهد سازمانی. مدیریت دولتی، 7(2 )، 277-302. SID. https://sid.ir/paper/139840/fa
Vancouver:
کپیسیدجوادین سیدرضا، فیاضی مرجان، بلوچی حسین. بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی گری تعهد سازمانی. مدیریت دولتی[Internet]. 1394؛7(2 ):277-302. Available from: https://sid.ir/paper/139840/fa
IEEE:
کپیسیدرضا سیدجوادین، مرجان فیاضی، و حسین بلوچی، “بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی گری تعهد سازمانی،” مدیریت دولتی، vol. 7، no. 2 ، pp. 277–302، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/139840/fa