مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

813
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

761
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 72

چکیده

 انتخاب راهبرد بازاریابی از مهم ترین اقدامات برای ایجاد ترکیب مناسب مشتریان در زمینه دستیابی به بقا و سودآوری پایدار برای سازمان است. با این حال, برخی کسب وکارها برداشت درستی از ترکیب مشتریان و شناخت مناسبی از ارزش مشتریان ندارند. در این بین, بانک های تجاری مشتریان میلیونی دارند و زیرساخت های فنی و انسانی گسترده ای به منظور خدمت رسانی به این حجم از مشتریان تجهیز کرده اند, اما فعالیت های مرتبط با اداره کسب وکار در آن ها کمتر بر مبنای مشتری سازماندهی شده است. در این پژوهش, با استفاده از رویکرد کیفی اکتشافی و نظریه برخاسته از داده ها تلاش شده است تا درک بهتری از چگونگی انتخاب راهبرد بازاریابی از نظر مدیران ارشد فعال در بخش های فروش و بازاریابی به دست آید. پس از تحلیل یافته ها, 400 کد, 65 مفهوم, 17 مقوله اولیه و 5 مقوله نهایی به دست آمد که بر اساس آن ها برای تبیین نظریه ای که بتواند انتخاب های بازاریابی مدیران بانک را بر اساس ادراک از ارزش مشتری توضیح دهد, اقدام شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دیواندری، علی، داودیان، امیرحسین، نظری، محسن، و معماریانی، عزیزاله. (1395). تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری. مدیریت بازرگانی، 8(1 )، 47-72. SID. https://sid.ir/paper/140100/fa

    Vancouver: کپی

    دیواندری علی، داودیان امیرحسین، نظری محسن، معماریانی عزیزاله. تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(1 ):47-72. Available from: https://sid.ir/paper/140100/fa

    IEEE: کپی

    علی دیواندری، امیرحسین داودیان، محسن نظری، و عزیزاله معماریانی، “تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 47–72، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140100/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button