APA:
کپیدیواندری، علی، داودیان، امیرحسین، نظری، محسن، و معماریانی، عزیزاله. (1395). تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری. مدیریت بازرگانی، 8(1 )، 47-72. SID. https://sid.ir/paper/140100/fa
Vancouver:
کپیدیواندری علی، داودیان امیرحسین، نظری محسن، معماریانی عزیزاله. تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(1 ):47-72. Available from: https://sid.ir/paper/140100/fa
IEEE:
کپیعلی دیواندری، امیرحسین داودیان، محسن نظری، و عزیزاله معماریانی، “تبیین الگوی انتخاب راهبرد های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 47–72، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140100/fa