APA:
کپیموسوی، سیدنجم الدین. (1395). تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی، 8(1 )، 229-243. SID. https://sid.ir/paper/140105/fa
Vancouver:
کپیموسوی سیدنجم الدین. تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(1 ):229-243. Available from: https://sid.ir/paper/140105/fa
IEEE:
کپیسیدنجم الدین موسوی، “تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 229–243، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140105/fa