مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

850
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

808
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند

صفحات

 صفحه شروع 229 | صفحه پایان 243

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی تاثیر چشم انداز و موضع یابی بر ارزش ویژه برندهای صنایع غذایی ایران با درنظرگرفتن نقش میانجی عملکرد محصول بود که با استفاده از روش تحقیق توصیفی- پیمایشی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش, کارشناسان بازاریابی برندهای برتر صنایع غذایی کشور است که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی, نمونه ای به حجم 178 نفر انتخاب شد. ابزار گردآوری داده های پژوهش پرسشنامه بود که روایی آن به روش اعتبار محتوا و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ تایید شد. برای بررسی و آزمون فرضیه ها از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج پژوهش بیانگر آن است که چشم انداز برند تاثیر مثبت و معنی داری بر موضع یابی برند, عملکرد محصول و ارزش ویژه برند در صنایع غذایی ایران دارد. سایر نتایج نشان می دهند موضع یابی برند تاثیر مثبت و معنی داری بر عملکرد محصول و ارزش ویژه برند دارد و عملکرد محصول نیز تاثیر مثبت و معنی داری بر ارزش ویژه برند در صنایع غذایی ایران دارد. همچنین, عملکرد محصول نقش میانجی مثبتی در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدنجم الدین. (1395). تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی، 8(1 )، 229-243. SID. https://sid.ir/paper/140105/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدنجم الدین. تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(1 ):229-243. Available from: https://sid.ir/paper/140105/fa

    IEEE: کپی

    سیدنجم الدین موسوی، “تبیین نقش میانجی عملکرد محصول در تاثیر چشم انداز و موضع یابی برند بر ارزش ویژه برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 1 ، pp. 229–243، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140105/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button