APA:
کپیممدوحی، امیررضا، و سیدهاشمی، محمدرضا. (1387). موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارایه یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برای شرکت ایران خودرو. مدیریت بازرگانی، 1(1)، 119-134. SID. https://sid.ir/paper/140123/fa
Vancouver:
کپیممدوحی امیررضا، سیدهاشمی محمدرضا. موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارایه یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برای شرکت ایران خودرو. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1387؛1(1):119-134. Available from: https://sid.ir/paper/140123/fa
IEEE:
کپیامیررضا ممدوحی، و محمدرضا سیدهاشمی، “موانع اجرای استراتژی های بازاریابی: ارایه یک طبقه بندی و رتبه بندی آن برای شرکت ایران خودرو،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 1، pp. 119–134، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140123/fa