APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، قره چه، منیژه، هادی زاده، اکرم، و سلیمی پور، سیروس. (1395). طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعه موردی: اصفهان). مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 811-832. SID. https://sid.ir/paper/140127/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، قره چه منیژه، هادی زاده اکرم، سلیمی پور سیروس. طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعه موردی: اصفهان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):811-832. Available from: https://sid.ir/paper/140127/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، منیژه قره چه، اکرم هادی زاده، و سیروس سلیمی پور، “طراحی و تبیین مدل تاثیر تبلیغات توصیه ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعه موردی: اصفهان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 811–832، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140127/fa