مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,455
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

434
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی

صفحات

 صفحه شروع 699 | صفحه پایان 720

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و ترجیح خرید مصرف کنندگان نهایی اجرا شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر, کلیه خریداران لپ تاپ در شهر تهران است. مدل تحقیق با نمونه ای متشکل از 200 نفر و با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای سنجیده شده است. جمع آوری اطلاعات لازم از طریق پرسشنامه ای انجام گرفت که اعتبار آن آزمون شده بود. این اطلاعات با اعمال آزمون های مدل معادلات ساختاری, تحلیل مسیر و رگرسیون در نرم افزارهای آموس 20 و اس. پی. اس. اس. نسخه 18 تجزیه و تحلیل شدند. در پایان مشخص شد که ارزش برند صنعتی موجب افزایش وفاداری, کیفیت ادراک شده و تصویر برند ترکیبی می شود. بین ارزش برند صنعتی, تداعی و آگاهی از برند, ارتباط مثبت و معناداری وجود ندارد. همچنین در ادامه تایید شد که وفاداری, کیفیت اداراک شده و تصویر برند ترکیبی, قصد خرید مصرف کننده نهایی را افزایش می دهد, اما تداعی و آگاهی از برند ترکیبی موجب افزایش قصد خرید مصرف کننده نهایی نمی شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقازاده، هاشم، آقامیری، احسان، و شهرامی، فرینام. (1395). بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی. مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 699-720. SID. https://sid.ir/paper/140132/fa

    Vancouver: کپی

    آقازاده هاشم، آقامیری احسان، شهرامی فرینام. بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):699-720. Available from: https://sid.ir/paper/140132/fa

    IEEE: کپی

    هاشم آقازاده، احسان آقامیری، و فرینام شهرامی، “بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 699–720، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140132/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button