APA:
کپیآقازاده، هاشم، آقامیری، احسان، و شهرامی، فرینام. (1395). بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی. مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 699-720. SID. https://sid.ir/paper/140132/fa
Vancouver:
کپیآقازاده هاشم، آقامیری احسان، شهرامی فرینام. بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):699-720. Available from: https://sid.ir/paper/140132/fa
IEEE:
کپیهاشم آقازاده، احسان آقامیری، و فرینام شهرامی، “بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر مولفه های ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرف کننده نهایی،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 699–720، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140132/fa