APA:
کپینظری، محسن، و قزلباش، مهسا. (1396). بررسی تاثیر قالب بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه جویی ادراک شده, کیفیت ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازرگانی، 9(1 )، 193-211. SID. https://sid.ir/paper/140140/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، قزلباش مهسا. بررسی تاثیر قالب بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه جویی ادراک شده, کیفیت ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(1 ):193-211. Available from: https://sid.ir/paper/140140/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، و مهسا قزلباش، “بررسی تاثیر قالب بندی پیام تخفیف و برند بر صرفه جویی ادراک شده, کیفیت ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 1 ، pp. 193–211، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140140/fa