APA:
کپیملکی، مرتضی، و حاجی حسنی، نسترن. (1392). سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 5(4)، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/140156/fa
Vancouver:
کپیملکی مرتضی، حاجی حسنی نسترن. سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/140156/fa
IEEE:
کپیمرتضی ملکی، و نسترن حاجی حسنی، “سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 79–98، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140156/fa