مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,285
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

779
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 98

چکیده

 نویسندگان در پژوهش پیش رو سعی بر آن دارند تا عکس العمل های عاطفی مشتریان به تقویت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات و تاثیر حاصل را بر ارزش های درک شده (عنصر کلیدی در محیط های خدماتی) و مقاصد رفتاری را بسنجند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک ملت استان سمنان در ایران بودند. نمونه آماری شامل 467 پرسشنامه جمع آوری شده از طریق روش خوشه ای تصادفی بود. پایایی پرسشنامه با آلفای کرونباخ 0.941 محاسبه و با استفاده از روایی سازه و محتوا روایی پرسشنامه تایید شد. برای آزمون فرضیه ها, از همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد تاثیر تقویت نام تجاری نسبت به اعتبار در تبلیغات بر پاسخ های عاطفی بیشتر است. پاسخ های عاطفی القاشده تاثیر مثبتی بر ارزش های درک شده دارد. ارزش سودمندگرایی نیز تاثیر بیشتری از ارزش لذت گرایی بر مقاصد رفتاری مراجعان صنعت بانکداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ملکی، مرتضی، و حاجی حسنی، نسترن. (1392). سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 5(4)، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/140156/fa

    Vancouver: کپی

    ملکی مرتضی، حاجی حسنی نسترن. سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/140156/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ملکی، و نسترن حاجی حسنی، “سرمایه گذاری بر شخصیت نام تجاری و اعتبار در تبلیغات،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 79–98، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140156/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button