APA:
کپینصرالهی وسطی، لیلا، جلیلوند، محمدرضا، و فاتح راد، مهدی. (1392). تاثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی. مدیریت بازرگانی، 5(4)، 99-120. SID. https://sid.ir/paper/140157/fa
Vancouver:
کپینصرالهی وسطی لیلا، جلیلوند محمدرضا، فاتح راد مهدی. تاثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(4):99-120. Available from: https://sid.ir/paper/140157/fa
IEEE:
کپیلیلا نصرالهی وسطی، محمدرضا جلیلوند، و مهدی فاتح راد، “تاثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 4، pp. 99–120، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140157/fa