APA:
کپیجلالت، شبنم، و قلی پورسلیمانی، علی. (1398). تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 11(2 )، 341-356. SID. https://sid.ir/paper/140167/fa
Vancouver:
کپیجلالت شبنم، قلی پورسلیمانی علی. تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1398؛11(2 ):341-356. Available from: https://sid.ir/paper/140167/fa
IEEE:
کپیشبنم جلالت، و علی قلی پورسلیمانی، “تأثیر سبک زندگی الکترونیک بر اجتناب از تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش تعدیلگری تجربه منفی و ازدحام تبلیغات،” مدیریت بازرگانی، vol. 11، no. 2 ، pp. 341–356، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140167/fa