APA:
کپیرنجبریان، بهرام، و براری، مجتبی. (1388). تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی. مدیریت بازرگانی، 1(2)، 83-100. SID. https://sid.ir/paper/140194/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، براری مجتبی. تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1388؛1(2):83-100. Available from: https://sid.ir/paper/140194/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، و مجتبی براری، “تاثیر بنیان های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی،” مدیریت بازرگانی، vol. 1، no. 2، pp. 83–100، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140194/fa