APA:
کپیپوراشرف، یاسان اله، طولابی، زینب، و نصرالهی وسطی، سیمین. (1397). نقش میانجی گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد). مدیریت بازرگانی، 10(4 )، 815-834. SID. https://sid.ir/paper/140206/fa
Vancouver:
کپیپوراشرف یاسان اله، طولابی زینب، نصرالهی وسطی سیمین. نقش میانجی گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(4 ):815-834. Available from: https://sid.ir/paper/140206/fa
IEEE:
کپییاسان اله پوراشرف، زینب طولابی، و سیمین نصرالهی وسطی، “نقش میانجی گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 4 ، pp. 815–834، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140206/fa