APA:
کپیمهرنوش، مینا، و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1396). اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی، 9(4 )، 905-925. SID. https://sid.ir/paper/140228/fa
Vancouver:
کپیمهرنوش مینا، طهماسبی آقبلاغی داریوش. اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(4 ):905-925. Available from: https://sid.ir/paper/140228/fa
IEEE:
کپیمینا مهرنوش، و داریوش طهماسبی آقبلاغی، “اثر ارزش ویژه برند و سرمایه اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 4 ، pp. 905–925، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140228/fa