مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,681
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,445
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 164

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد پروژه در کسب وکارهای پروژه محور است. پژوهش حاضر از جنبه ی هدف در دسته ی پژوهش های کاربردی قرار می گیرد و از نظر طرح پژوهش, توصیفی همبستگی است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و جامعه ی آماری آن مدیران و کارشناسان بازاریابی یک شرکت بزرگ نرم افزاری با 128 کارمند در تهران است. تعداد نمونه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و با توجه به اطمینان از برگشت پرسشنامه ی کافی, 100 نفر تعیین شد که در نهایت 98 پرسشنامه برای تحلیل جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل داده ها شامل آزمون فرضیه ها و سنجش روابط بین متغیرها است که به دلیل تعداد نمونه ی کم, از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات جزئی (PLS) در نرم افزار SmartPLS3 استفاده شده است. بررسی نتایج پژوهش نشان داد بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد پروژه در کسب وکارهای پروژه محور تأثیر معناداری می گذارد. از سوی دیگر, قابلیت های بازاریابی نیز بر عملکرد پروژه در کسب وکارهای پروژه محور تأثیر معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیف، یاسر، محمدزمانی، محمدرضا، شجاعی، یاسر، و مقدم، رضا. (1397). بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 145-164. SID. https://sid.ir/paper/140267/fa

    Vancouver: کپی

    سیف یاسر، محمدزمانی محمدرضا، شجاعی یاسر، مقدم رضا. بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):145-164. Available from: https://sid.ir/paper/140267/fa

    IEEE: کپی

    یاسر سیف، محمدرضا محمدزمانی، یاسر شجاعی، و رضا مقدم، “بازاریابی کارآفرینانه, قابلیت های بازاریابی و عملکرد کسب وکارهای پروژه محور،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 145–164، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140267/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button