APA:
کپیدشتی، مهدی، و صنایعی، علی. (1397). عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف کنندگان در تجارت اجتماعی. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 97-120. SID. https://sid.ir/paper/140270/fa
Vancouver:
کپیدشتی مهدی، صنایعی علی. عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف کنندگان در تجارت اجتماعی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):97-120. Available from: https://sid.ir/paper/140270/fa
IEEE:
کپیمهدی دشتی، و علی صنایعی، “عوامل تأثیرگذار بر قصد خرید اجتماعی مصرف کنندگان در تجارت اجتماعی،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 97–120، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140270/fa