APA:
کپیطالقانی، محمد، و مهدی زاده، مهران. (1395). بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت ها. مدیریت بازرگانی، 8(2 )، 355-374. SID. https://sid.ir/paper/140289/fa
Vancouver:
کپیطالقانی محمد، مهدی زاده مهران. بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت ها. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(2 ):355-374. Available from: https://sid.ir/paper/140289/fa
IEEE:
کپیمحمد طالقانی، و مهران مهدی زاده، “بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت ها،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 355–374، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140289/fa