APA:
کپیسلطانی، مرتضی، و محمدیان، بهزاد. (1395). گفتمان کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو. مدیریت بازرگانی، 8(2 )، 339-354. SID. https://sid.ir/paper/140293/fa
Vancouver:
کپیسلطانی مرتضی، محمدیان بهزاد. گفتمان کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(2 ):339-354. Available from: https://sid.ir/paper/140293/fa
IEEE:
کپیمرتضی سلطانی، و بهزاد محمدیان، “گفتمان کاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش کیو،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 339–354، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140293/fa