مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,381
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,322
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

صفحات

 صفحه شروع 901 | صفحه پایان 920

چکیده

 فناوری اطلاعات بزرگ ترین نوآوری عصر جدید محسوب می شود, زیرا تاثیرهای اجتماعی, اقتصادی و علمی اثربخشی داشته است. بازاریابی اینترنتی جنبه های فنی و خلاقانه اینترنت مانند طراحی, توسعه, تبلیغات و فروش را درهم می آمیزد. این پژوهش با هدف ارائه چارچوبی جامع برای پیاده سازی بازاریابی اینترنتی انجام گرفت. با استفاده از روش فراترکیب, بیش از 450 مقاله در حوزه بازاریابی اینترنتی ارزیابی شد که با استفاده از تحلیل محتوا ابعاد و کدهای مربوطه استخراج و میزان اهمیت و اولویت هریک با کمک روش کمی آنتروپی شانون تعیین شد. بر اساس یافته ها, مشخص شد کدهای راهبردهای بازاریابی, اینترنت و تجارت الکترونیک, راهبردهای کسب وکار و رفتار مصرف کننده آن لاین بیشترین ضریب اهمیت را دارند. درنهایت, پس از طی گام های پژوهش چارچوب نهایی پیاده سازی بازاریابی اینترنتی ارائه شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مانیان، امیر، و رونقی، محمدحسین. (1394). ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی، 7(4 )، 901-920. SID. https://sid.ir/paper/140298/fa

    Vancouver: کپی

    مانیان امیر، رونقی محمدحسین. ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(4 ):901-920. Available from: https://sid.ir/paper/140298/fa

    IEEE: کپی

    امیر مانیان، و محمدحسین رونقی، “ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 4 ، pp. 901–920، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140298/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button