APA:
کپیمانیان، امیر، و رونقی، محمدحسین. (1394). ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی، 7(4 )، 901-920. SID. https://sid.ir/paper/140298/fa
Vancouver:
کپیمانیان امیر، رونقی محمدحسین. ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(4 ):901-920. Available from: https://sid.ir/paper/140298/fa
IEEE:
کپیامیر مانیان، و محمدحسین رونقی، “ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 4 ، pp. 901–920، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140298/fa