مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,524
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

صفحات

 صفحه شروع 783 | صفحه پایان 804

چکیده

 امروزه تمایز برندها با روش های سنتی برای شرکت ها دشوار شده است, زیرا برندسازی دیگر فقط سهم شرکت در بازار نیست, بلکه به سهم شرکت در ذهن و خاطره مشتری نیز اطلاق می شود و این محور اصلی بازاریابی تجربی است. در این پژوهش, با استفاده از مدلی تحقیقاتی, تاثیر بازاریابی تجربی بر تعهد به برند با درنظرگرفتن متغیرهای میانجی دلبستگی به برند, اعتماد به برند و وفاداری به برند, با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و الگوریتم حداقل مربعات جزئی بررسی شده است. ابزار گردآوری اطلاعات, پرسشنامه بود. پاسخ پرسشنامه ها از میان 115 نفر از بازدیدکنندگان کمپین تبلیغاتی شرکت کاله در منطقه آزاد انزلی جمع آوری شد. روایی پرسشنامه از طریق مبانی نظری و نظر خبرگان و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ تایید شد. یافته های پژوهش نشان دادند بازاریابی تجربی در دلبستگی مشتری به برند, وفاداری مشتری به برند و اعتماد مشتری به برند تاثیرگذار است و موجب تعهد مشتری به برند می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button