APA:
کپیابراهیم پورازبری، مصطفی، اکبری، محسن، و رفیعی رشت آبادی، فاطمه. (1394). نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند. مدیریت بازرگانی، 7(4 )، 783-804. SID. https://sid.ir/paper/140303/fa
Vancouver:
کپیابراهیم پورازبری مصطفی، اکبری محسن، رفیعی رشت آبادی فاطمه. نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(4 ):783-804. Available from: https://sid.ir/paper/140303/fa
IEEE:
کپیمصطفی ابراهیم پورازبری، محسن اکبری، و فاطمه رفیعی رشت آبادی، “نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 4 ، pp. 783–804، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140303/fa