APA:
کپیروشن دل اربطانی، طاهره. (1395). تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 587-606. SID. https://sid.ir/paper/140313/fa
Vancouver:
کپیروشن دل اربطانی طاهره. تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):587-606. Available from: https://sid.ir/paper/140313/fa
IEEE:
کپیطاهره روشن دل اربطانی، “تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 587–606، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140313/fa