Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,122
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,928
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ)

صفحات

 صفحه شروع 587 | صفحه پایان 606

چکیده

 برند از مهم ترین دارایی های نامشهود سازمان ها محسوب می شود. توسعه ارتباط بین مشتری و برند, تبدلی به یکی از مهم ترین راهبرد های سازمان هاست که نتایج موثری را برای آنها به ارمغان می آورد. هدف از این تحقیق بررسی نقش و تاثیر وب سایت های اجتماعی بر توسعه روابط مشتری و برند در شرکت های فعال در عرصه فروش لپ تاپ و تجهیزات کامپیوتری در شهر تهران است. این تحقیق از نوع پیمایشی است که داده های مورد نیاز برای انجام تحلیل به کمک توزیع و جمع آوری 127 پرسشنامه به دست آمد. این تحقیق بر اساس معادلات ساختاری و با تکنیک حداقل مربعات جزئی آزمون و تجزیه و تحلیل شده است. یافته های تحقیق بیان کننده وجود تاثیر مثبت وب سایت ها بر افزایش اعتماد و وفاداری به برند از سوی مشتری است. بنابراین, ایجاد اجتماعاتی برای برند در اولویت فعالیت های بازاریابی قرار می گیرد. ایجاد و توسعه ارتباط نزدیک, قوی و پایدار با مشتری نیز از اولویت های این برنامه ها خواهد بود که می تواند به وفاداری و بهبود کیفیت برند کمک شایانی کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    روشن دل اربطانی، طاهره. (1395). تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ). مدیریت بازرگانی، 8(3 )، 587-606. SID. https://sid.ir/paper/140313/fa

    Vancouver: کپی

    روشن دل اربطانی طاهره. تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(3 ):587-606. Available from: https://sid.ir/paper/140313/fa

    IEEE: کپی

    طاهره روشن دل اربطانی، “تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ)،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 3 ، pp. 587–606، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140313/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا