APA:
کپیحسین زاده، رضا، و بکتاش، فرزانه. (1397). بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی حسی بر ارزش ویژه ی برند و تصویر برند (مطالعه ی موردی: برند تشک رویال). مدیریت بازرگانی، 10(2 )، 303-324. SID. https://sid.ir/paper/140320/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده رضا، بکتاش فرزانه. بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی حسی بر ارزش ویژه ی برند و تصویر برند (مطالعه ی موردی: برند تشک رویال). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(2 ):303-324. Available from: https://sid.ir/paper/140320/fa
IEEE:
کپیرضا حسین زاده، و فرزانه بکتاش، “بررسی تأثیر آمیخته ی بازاریابی حسی بر ارزش ویژه ی برند و تصویر برند (مطالعه ی موردی: برند تشک رویال)،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 303–324، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140320/fa