Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,431
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

827
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافری رجا

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 82

چکیده

 اگر بخواهیم از مزایای خدمات الکترونیک حداکثر بهره را ببریم و در زمینه فناوری های اطلاعات و ارتباطات در رده کشورهای پیشگام قرار بگیریم, لازم است تا کاربردهای مختلف فناوریهای اطلاعات و ارتباطات را به بهترین نحو در کشور استقرار دهیم. برنامه ریزی برای استقرار این کاربردها بدون ارزیابی و سنجش آنها اثربخش نخواهد بود. بنابراین سنجش کیفیت خدمات الکترونیک یکی از راهکارهایی است که به ما این امکان را می دهد تا از کیفیت استقرار کاربردهای مختلف فناوری های اطلاعات و ارتباطات اعم از تجارت الکترونیک, دولت الکترونیک, بانکداری الکترونیک, آموزش الکترونیک, و ... آگاه شده و با استفاده از این بازخور در جهت بهبود وضعیت کشور در این زمینه تلاش کنیم. در این مقاله پس از بررسی ادبیات مربوط به سنجش کیفیت خدمات الکترونیک, مدل «ای کوال» بعنوان مدل برگزیده پژوهش تشریح شده و سپس با استفاده از این مدل کیفیت خدمات الکترونیک شرکت قطارهای مسافری رجا ارزیابی شده است. نتایج تحقیق حاکی از بالا بودن رضایت کاربران در بسیاری از شاخص ها است و در چندین شاخص نیز, همانند برخی شاخص های بعد «تعامل خدمات», رضایت کاربران در سطح پایینی ارزیابی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    زاهدی، شمس السادات، و بی نیاز، جواد. (1387). سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافری رجا. مدیریت فناوری اطلاعات، 1(1)، 65-82. SID. https://sid.ir/paper/140370/fa

    Vancouver: کپی

    زاهدی شمس السادات، بی نیاز جواد. سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافری رجا. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1387؛1(1):65-82. Available from: https://sid.ir/paper/140370/fa

    IEEE: کپی

    شمس السادات زاهدی، و جواد بی نیاز، “سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافری رجا،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 1، no. 1، pp. 65–82، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140370/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا