مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,874
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

940
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نگرش و عکس العمل افراد نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 68

چکیده

 یکی از موضوعاتی که در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT), در حوزه بازاریابی مطرح شده است, تبلیغات از طریق تلفن همراه است که هنوز شناخت چندانی درباره آن وجود ندارد. در این مقاله سعی شده است با بررسی نگرش و عکس العمل 588 نفر از مصرف کنندگان نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی, به این موضوع پرداخته شود. تحقیق حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات از نوع توصیفی- پیمایشی است. با استفاده از یک پرسشنامه, نگرش افراد نمونه که به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شده بودند, مورد بررسی قرار گرفت. برای آزمون فرضیات تحقیق از آزمون t و کای اسکویر پیرسون استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان می دهند که دیدگاه کاربران تلفن همراه نسبت به پیامک های تبلیغاتی تا حدودی مثبت است. این نتیجه در مقایسه با نتایج بسیاری از تحقیقات انجام شده در سایر کشورها که خلاف این عقیده را دارند, قابل توجه است. نویسندگان این مقاله, معتقدند شاید بتوان این نتیجه را به نوظهور بودن این رسانه در ایران نسبت داد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیاوشی، ملیحه، و عابدین، بهاره. (1388). بررسی نگرش و عکس العمل افراد نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات. مدیریت فناوری اطلاعات، 1(3)، 53-68. SID. https://sid.ir/paper/140396/fa

    Vancouver: کپی

    سیاوشی ملیحه، عابدین بهاره. بررسی نگرش و عکس العمل افراد نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1388؛1(3):53-68. Available from: https://sid.ir/paper/140396/fa

    IEEE: کپی

    ملیحه سیاوشی، و بهاره عابدین، “بررسی نگرش و عکس العمل افراد نسبت به دریافت پیامک های تبلیغاتی در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 1، no. 3، pp. 53–68، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140396/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button