مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,176
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

927
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر یکپارچگی کانال های خرده فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه های خرده فروشی با میانج یگری دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: فروشگاه های شهر رشت)

صفحات

 صفحه شروع 741 | صفحه پایان 768

چکیده

 همزمان با پیشرفت فناوری, صنعت خرده فروشی به کمک فناوری اطلاعات در مقیاس وسیعی فرایند کسب وکار یکپارچه را از سنتی به کانال های آنلاین تغییر داده است. در این مقاله, تاثیر یکپارچگی کانال های خرده فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت های خرده فروش و همچنین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی به مثابه قابلیت سازمان در بهره برداری و اکتشاف فرصت های رشد, در رابطه بین یکپارچگی کانال های خرده فروشی و عملکرد بررسی شده است. داده های پژوهش از شرکت های خرده فروشی زنجیر های شهر رشت به دست آمده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت های خرده فروشی کلان شهر رشت است. از این جامعه آماری, 124 نفر از کارکنان به روش تصادفی ساده برای نمونه آماری انتخاب شدند. روش پژوهش, توصیفی از نوع پیمایشی است, اطلاعات آن از طریق پرسشنامه جمع آوری شده است و به کمک مدل سازی معادلات ساختاری تحلیل شدند. یافته های پژوهش نشان م یدهد ابعاد یکپارچگی کانال های خرده فروش مبتنی بر فناوری اطلاعات با میانجی گری دوسوتوانی سازمانی بر عملکرد تاثیر می گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رمضانیان، محمدرحیم، ممبینی، یعقوب، و مرادی، محمود. (1394). بررسی تاثیر یکپارچگی کانال های خرده فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه های خرده فروشی با میانج یگری دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: فروشگاه های شهر رشت). مدیریت فناوری اطلاعات، 7(4 )، 741-768. SID. https://sid.ir/paper/140452/fa

    Vancouver: کپی

    رمضانیان محمدرحیم، ممبینی یعقوب، مرادی محمود. بررسی تاثیر یکپارچگی کانال های خرده فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه های خرده فروشی با میانج یگری دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: فروشگاه های شهر رشت). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1394؛7(4 ):741-768. Available from: https://sid.ir/paper/140452/fa

    IEEE: کپی

    محمدرحیم رمضانیان، یعقوب ممبینی، و محمود مرادی، “بررسی تاثیر یکپارچگی کانال های خرده فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه های خرده فروشی با میانج یگری دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: فروشگاه های شهر رشت)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 7، no. 4 ، pp. 741–768، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140452/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button