APA:
کپیکریمی علویجه، محمدرضا، و بخشی، محمد. (1396). شناسایی افراد موثر در تبلیغات توصیه ای در بستر شبکه های اجتماعی آنلاین (مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام شرکت دیجی کالا). مدیریت فناوری اطلاعات، 9(3 )، 587-612. SID. https://sid.ir/paper/140472/fa
Vancouver:
کپیکریمی علویجه محمدرضا، بخشی محمد. شناسایی افراد موثر در تبلیغات توصیه ای در بستر شبکه های اجتماعی آنلاین (مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام شرکت دیجی کالا). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1396؛9(3 ):587-612. Available from: https://sid.ir/paper/140472/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا کریمی علویجه، و محمد بخشی، “شناسایی افراد موثر در تبلیغات توصیه ای در بستر شبکه های اجتماعی آنلاین (مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام شرکت دیجی کالا)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 9، no. 3 ، pp. 587–612، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140472/fa