APA:
کپیمیرزاخانی عراقی، نوید، خوشحالی پناه ابرقویی، مرضیه، نجاتی، وحید، پاشازاده آذری، زهرا، و طباطبایی، سیدمهدی. (1393). مقایسه یادگیری حرکتی صریح و یادگیری حرکتی ضمنی توالی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیش فعالی با همتایان عادی. پژوهش در علوم توانبخشی، 10(1)، 12-23. SID. https://sid.ir/paper/144090/fa
Vancouver:
کپیمیرزاخانی عراقی نوید، خوشحالی پناه ابرقویی مرضیه، نجاتی وحید، پاشازاده آذری زهرا، طباطبایی سیدمهدی. مقایسه یادگیری حرکتی صریح و یادگیری حرکتی ضمنی توالی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیش فعالی با همتایان عادی. پژوهش در علوم توانبخشی[Internet]. 1393؛10(1):12-23. Available from: https://sid.ir/paper/144090/fa
IEEE:
کپینوید میرزاخانی عراقی، مرضیه خوشحالی پناه ابرقویی، وحید نجاتی، زهرا پاشازاده آذری، و سیدمهدی طباطبایی، “مقایسه یادگیری حرکتی صریح و یادگیری حرکتی ضمنی توالی حرکتی در کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه و بیش فعالی با همتایان عادی،” پژوهش در علوم توانبخشی، vol. 10، no. 1، pp. 12–23، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/144090/fa