مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,748
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,184
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه مدل فرایندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

صفحات

 صفحه شروع 62 | صفحه پایان 68

چکیده

 در سال های اخیر, شرکت های زیادی اقدام به یکپارچه سازی فعالیت های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش نموده اند. علت این امر را می توان در نقش کلیدی که مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری بازی می کند, جستجو نمود. پتانسیل ارتباط دو جانبه دو حوزه مذکور و نقش کلیدی مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری توجه محققان را به خود جلب کرده است. حاصل ترکیب مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری, مدیریت دانش مشتری می شود که نیازمند طرز تفکر متفاوتی در تعدادی از متغیرهای کلیدی این دو حوزه است. متغیرهای کلیدی در نظر گرفته شده برای هر مدل مدیریت دانش مشتری با توجه به نوع مدل متفاوت می باشد. تعدادی از مدل های ارائه شده برای مدیریت دانش مشتری عبارتند از مدل مفهومی, فرایندی و سیستمی. این مقاله به توسعه مدل فرایندی پرداخته که از تلفیق مدل مهندسی کسب و کار, شش فرایند کسب و کار مبتنی بر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با چهار جنبه مدیریت دانش در فعالیت های اصلی کسب و کار (بازاریابی, فروش و خدمات) حاصل می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عاشوری، مریم، شریف خانی، مونا، و تارخ، محمدجعفر. (1393). توسعه مدل فرایندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری. رشد فناوری، 10(40)، 62-68. SID. https://sid.ir/paper/145009/fa

    Vancouver: کپی

    عاشوری مریم، شریف خانی مونا، تارخ محمدجعفر. توسعه مدل فرایندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری. رشد فناوری[Internet]. 1393؛10(40):62-68. Available from: https://sid.ir/paper/145009/fa

    IEEE: کپی

    مریم عاشوری، مونا شریف خانی، و محمدجعفر تارخ، “توسعه مدل فرایندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری،” رشد فناوری، vol. 10، no. 40، pp. 62–68، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145009/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button