مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,892
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

415
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین معیارهای کلیدی در ارزیابی کسب و کارهای الکترونیک

صفحات

 صفحه شروع 38 | صفحه پایان 47

چکیده

 امروزه استفاده از اینترنت و کسب و کارهای حاصله از این فناوری توسط شرکت ها به وسیله ای برای کسب مزیت رقابتی در کسب و کارها تبدیل شده است.  همین امر باعث ایجاد یک روند رو به رشد روی آوری شرکت ها به انجام فعالیت در زمینه کسب و کار الکترونیک شده است. در این مقاله سعی بر آن است که با تدوین مجموعه معیارهای کلیدی در زمینه کسب و کار الکترونیک, به دسته بندی آنها بر اساس امتیاز بندی متوازن پرداخته شود. سپس بر اساس مجموعه اطلاعات شش شرکت بین المللی فعال در زمینه کسب و کار الکترونیک, به ارزیابی و رتبه بندی این شرکت ها بر مبنای سه روش تصمیم گیری پرامتی,TOPSIS  و SAW پرداخته خواهد شد. در نهایت این شش شرکت با کمک روش میانگین رتبه ها و قاعده اکثریت رتبه بندی می شوند. جنبه نوآوری تحقیق را می توان در تدوین تدوین معیارهای ارزیابی کسب و کار الکترونیک و استفاده از ابزارهای رتبه بندی در بررسی اینگونه کسب و کارهای نوین است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی نیک آبادی، محسن، جلیلی بوالحسنی، اعظم، و خاتمی فیروزآبادی، سیدمحمدعلی. (1389). تعیین معیارهای کلیدی در ارزیابی کسب و کارهای الکترونیک. رشد فناوری، 6(22)، 38-47. SID. https://sid.ir/paper/145029/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی نیک آبادی محسن، جلیلی بوالحسنی اعظم، خاتمی فیروزآبادی سیدمحمدعلی. تعیین معیارهای کلیدی در ارزیابی کسب و کارهای الکترونیک. رشد فناوری[Internet]. 1389؛6(22):38-47. Available from: https://sid.ir/paper/145029/fa

    IEEE: کپی

    محسن شفیعی نیک آبادی، اعظم جلیلی بوالحسنی، و سیدمحمدعلی خاتمی فیروزآبادی، “تعیین معیارهای کلیدی در ارزیابی کسب و کارهای الکترونیک،” رشد فناوری، vol. 6، no. 22، pp. 38–47، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145029/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button