APA:
کپیقاسمی نژاد، یاسر، و شاه میری، فرهاد. (1392). ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه. رشد فناوری، 9(34)، 2-11. SID. https://sid.ir/paper/145101/fa
Vancouver:
کپیقاسمی نژاد یاسر، شاه میری فرهاد. ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه. رشد فناوری[Internet]. 1392؛9(34):2-11. Available from: https://sid.ir/paper/145101/fa
IEEE:
کپییاسر قاسمی نژاد، و فرهاد شاه میری، “ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه،” رشد فناوری، vol. 9، no. 34، pp. 2–11، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/145101/fa