APA:
کپیاسکندری، فرزاد، و صالحی، مهدی. (1388). بررسی تاثیر مطابقت میان سبک های تدریس و یادگیری بر عملکرد درسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، 40(2)، 169-181. SID. https://sid.ir/paper/146207/fa
Vancouver:
کپیاسکندری فرزاد، صالحی مهدی. بررسی تاثیر مطابقت میان سبک های تدریس و یادگیری بر عملکرد درسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان). تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)[Internet]. 1388؛40(2):169-181. Available from: https://sid.ir/paper/146207/fa
IEEE:
کپیفرزاد اسکندری، و مهدی صالحی، “بررسی تاثیر مطابقت میان سبک های تدریس و یادگیری بر عملکرد درسی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه کردستان)،” تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، vol. 40، no. 2، pp. 169–181، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/146207/fa