مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

935
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

684
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی اقتصادی رفتار حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 74

چکیده

 این پژوهش ضمن برآورد توابع تولید, تقاضای خرده فروشی, عرضه نهاده مزرعه و خدمات بازاریابی دو محصول گوشت گاو و گوسفند, رفتار اقتصادی حاشیه بازاریابی گوشت قرمز را نسبت به تغییر عوامل انتقال دهنده تابع تقاضای گوشت آماده طبخ, عرضه دام زنده  خدمات بازاریابی در دوره 1377-1383 مورد بررسی قرار داده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که به طور نمونه, کشش حاشیه بازاریابی گوشت گاو و گوسفند نسبت به تغییر در قیمت علوفه, به ترتیب 0.037 و 0.032 است. همچنین وجود قدرت بازاری در فرآیند بازاریابی گاو و گوسفند موجب افزایش حاشیه بازاریابی آن ها شده است. بنابراین به نظر می رسد با رقابتی شدن سازوکار بازارهای مرتبط با گوشت گاو و گوسفند, رفتار حاشیه بازاریابی گوشت گاو و گوسفند منعکس کننده هزینه نهایی بازاریابی این محصولات گردد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شهبازی، حبیب، و حسینی، سیدصفدر. (1388). الگوی اقتصادی رفتار حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، 40(1)، 65-74. SID. https://sid.ir/paper/146227/fa

    Vancouver: کپی

    شهبازی حبیب، حسینی سیدصفدر. الگوی اقتصادی رفتار حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)[Internet]. 1388؛40(1):65-74. Available from: https://sid.ir/paper/146227/fa

    IEEE: کپی

    حبیب شهبازی، و سیدصفدر حسینی، “الگوی اقتصادی رفتار حاشیه بازاریابی گوشت قرمز در ایران،” تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، vol. 40، no. 1، pp. 65–74، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/146227/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button