APA:
کپیحسام، مهدی، و کریمی، سیدهادی. (1395). ارزیابی و اولویت بندی مقصدهای گردشگری بر اساس ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران (مطالعه موردی: شهرستان استان گیلان). جغرافیا، 14 (دوره جدید)(49)، 337-355. SID. https://sid.ir/paper/150198/fa
Vancouver:
کپیحسام مهدی، کریمی سیدهادی. ارزیابی و اولویت بندی مقصدهای گردشگری بر اساس ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران (مطالعه موردی: شهرستان استان گیلان). جغرافیا[Internet]. 1395؛14 (دوره جدید)(49):337-355. Available from: https://sid.ir/paper/150198/fa
IEEE:
کپیمهدی حسام، و سیدهادی کریمی، “ارزیابی و اولویت بندی مقصدهای گردشگری بر اساس ارزش ویژه برند از دیدگاه گردشگران (مطالعه موردی: شهرستان استان گیلان)،” جغرافیا، vol. 14 (دوره جدید)، no. 49، pp. 337–355، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150198/fa