Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,499
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

776
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول گل پاکدشت

صفحات

 صفحه شروع 123 | صفحه پایان 138

چکیده

 امروزه به دنبال جهانی شدن اقتصاد, تحولات سریع تکنولوژیکی و اطلاعاتی در سطح جهان, کشورهای مختلف تلاش گسترده ای را در راه دستیابی به توسعه پایدار اعمال می کنند که این روند جهانی شدن اقتصاد, هوشیاری بیشتری را از سوی کشورهای در حال توسعه می طلبد. در این بین ایران می تواند با اخذ تدابیری اندیشمندانه و سیاست گذاری های با ثبات و متقن و با بهره گیری از تجارب دیگران در قالبی منسجم, یکپارچه, دراز مدت و حداکثر بهره مندی از امکانات موجود از طریق گسترش کشاورزی, به ویژه کشت گل و گیاهان زینتی به توسعه اقتصادی و نهایتا توسعه پایدار دست یابد. اما باید دانست که پرداختن به بازاریابی و داشتن استراتژیهای مناسب بازاریابی امری ضروری و الزامی است, چه در غیر این صورت محصولات تولید شده فروش مناسب نخواهند داشت. در این مقاله عناصر آمیخته بازاریابی برای محصول گل شهرستان پاکدشت که شامل product, price,place و promotion به روش نظرسنجی از کارشناسان مربوطه, گلکاران و مسوولان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با اولویت بندی این عناصر استراتژی مدیریتی مناسب طراحی گردیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    استعلاجی، علیرضا، و پازکی، معصومه. (1392). الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول گل پاکدشت. جغرافیا، 11(36)، 123-138. SID. https://sid.ir/paper/150396/fa

    Vancouver: کپی

    استعلاجی علیرضا، پازکی معصومه. الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول گل پاکدشت. جغرافیا[Internet]. 1392؛11(36):123-138. Available from: https://sid.ir/paper/150396/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا استعلاجی، و معصومه پازکی، “الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول گل پاکدشت،” جغرافیا، vol. 11، no. 36، pp. 123–138، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/150396/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا