مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,370
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

817
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 26

چکیده

 در این مقاله به ارایه نتایج حاصل از تحقیق تحت عنوان طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته فعالیت های تشویقی و ترفیعی) جهت افزایش توریست بیشتر به منطقه توریسی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروز کوه پرداخته شد که در آن مقدمه, بیان مساله و سوالات تحقیق (اصلی و فرعی), تاریخچه موضوع, اهمیت و ضرورت انجام تحقیق, اهداف تحقیق (اصی و فرعی), چارچوب نظری تحقیق, مدل تحلیلی اولیه, فرضیات تحقیق (اصلی و فرعی), قلمرو تحقیق (موضوعی مکانی و زمانی), ابزار گرد آوری داده ها (اولیه و ثانویه), متغیر های تحقیق (مستقل, وابسته, تعدیل گر و مداخله گر) روش تحقیق (توصیفی-میدانی), جامعه آماری (بازدید کنندگان از منطقه توریستی), روش نمونه گیری (تصادفی ساده), مشاهدات مربوط به پرسش نامه و متغیرهای هر سوال فرضیه همراه با طیف آن (لیکرت) ارایه و سپس وضعیت آزمون فرضیات و اولویت هر یک به همراه نمایش نمودار ستونی آن بررسی گردید. و بعد از آن به بررسی فرضیه ها و متغیر های هر فرضیه پرذاخته شد که هر پنج فرضیه مورد تایید قرار گرفته شد و متغیرهای ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته فعالیت های تشویقی و ترفیعی) به ترتیب بیشترین اثر را ابتدا تبلیغات (91.11), و سپس به ترتیب روابط عمومی (87.93), ارتقای فروش (83.24), فروشی شخصی (76.56) و بازاریابی مستقیم (64.19) بر جذب توریست به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروز کوه داشته اند و بر اساس اهمیت فرضیه ها و متغیرهای آنها مدل تحلیلی نهایی ارتباطات بازاریابی یک پارچه طراحی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حسینی کیا، سیدمحمدتقی. (1389). طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 7(20)، 9-26. SID. https://sid.ir/paper/151321/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی کیا سیدمحمدتقی. طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1389؛7(20):9-26. Available from: https://sid.ir/paper/151321/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمدتقی حسینی کیا، “طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 7، no. 20، pp. 9–26، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151321/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button