APA:
کپیحسینی کیا، سیدمحمدتقی. (1389). طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 7(20)، 9-26. SID. https://sid.ir/paper/151321/fa
Vancouver:
کپیحسینی کیا سیدمحمدتقی. طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1389؛7(20):9-26. Available from: https://sid.ir/paper/151321/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدتقی حسینی کیا، “طراحی مدل تحلیلی ارتباطات بازاریابی یک پارچه (آمیخته ترفیعی و تشویقی) مناسب جهت جذب توریست بیشتر به منطقه توریستی تنگه واشی و آبشار ساواشی شهرستان فیروزکوه،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 7، no. 20، pp. 9–26، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151321/fa