مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,019
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,279
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک «کاسیم» در بانک های تجارت شهرستان مشهد

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 114

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل مهم و تاثیر گذار بر بانک داری الکترونیک در بانک تجارت (کلان شهر مشهد) است. این پژوهش مقدمه ای است برای پژوهش های بعدی در راستای شناسایی دقیق عوامل تاثیرگذار بر بانک داری الکترونیک در بانک تجارت. استراتژی این پژوهش "علی" بوده و برای گرد آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد شده استفاده شده است. داده ها به روش علی و معلولی و با نرم افزار لیزرل تجزیه و تحلیل شده و نتیجه بررسی, رابطه مثبت بین متغیرهای ارزش مشترک و اعتماد, ارتباطات و اعتماد, ارتباطات و جذب مشتری, رفتار فرصت طلبانه و اعتماد, اعتماد و تعهد و همچنین جذابیت و تعهد را نشان می دهد. امید است با به کارگیری نتایج پژوهش, کیفیت خدمات در بانکداری نوپای الکترونیکی در بانک تجارت بهبود یافته و بر رضایت و تعهد مشتریان در این بانک افزوده شود.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

ایران زاده، سلیمان، عماری، حسین، و میرویسی، مجید. (1388). عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک «کاسیم» در بانک های تجارت شهرستان مشهد. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 5(16)، 105-114. SID. https://sid.ir/paper/151360/fa

Vancouver: کپی

ایران زاده سلیمان، عماری حسین، میرویسی مجید. عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک «کاسیم» در بانک های تجارت شهرستان مشهد. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1388؛5(16):105-114. Available from: https://sid.ir/paper/151360/fa

IEEE: کپی

سلیمان ایران زاده، حسین عماری، و مجید میرویسی، “عوامل تاثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک «کاسیم» در بانک های تجارت شهرستان مشهد،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 5، no. 16، pp. 105–114، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151360/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button