APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، سعیدنیا، حمیدرضا، و کاشانی، صاحب. (1388). بررسی تاثیر استراتژی توسعه نام تجاری بر جایگاه ذهنی شرکت های خدماتی (مطالعه موردی بانک و شرکت های خدماتی تابعه با نام تجاری پاسارگاد در شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 5(16)، 47-58. SID. https://sid.ir/paper/151362/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، سعیدنیا حمیدرضا، کاشانی صاحب. بررسی تاثیر استراتژی توسعه نام تجاری بر جایگاه ذهنی شرکت های خدماتی (مطالعه موردی بانک و شرکت های خدماتی تابعه با نام تجاری پاسارگاد در شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1388؛5(16):47-58. Available from: https://sid.ir/paper/151362/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، حمیدرضا سعیدنیا، و صاحب کاشانی، “بررسی تاثیر استراتژی توسعه نام تجاری بر جایگاه ذهنی شرکت های خدماتی (مطالعه موردی بانک و شرکت های خدماتی تابعه با نام تجاری پاسارگاد در شهر تهران)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 5، no. 16، pp. 47–58، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151362/fa